Kedves OLVASÓ!



Ha szereted a romantikus és misztikus történeteket, maradj itt, és olvasd el írásaimat!

Lépj be fantáziavilágomba! Légy álmaim részese!



Ha tetszenek a történeteim, nézd meg másik oldalamon található regényem, a Jóslatok hálójában első fejezetét!



2010. szeptember 23., csütörtök

Rejtvény 2.

Ahogy ígértem, itt vannak az újabb, megfejtésre váró kérdések:

I.

Az általam, Fantomképben agyon favorizált képpel kapcsolatos a feladat.

Ha jobban megnézitek ezt a képet, láthatjátok, hogy nem fénykép, hanem festmény.

Kinek, melyik alkotása?

Ez egy nehéz feladat, ezért pénteken 3 pont jár érte.
Ha nem érkezik megfejtés, szombaton adok egy kis segítséget egy pontért, és vasárnap egy újabbat még egyért.

Rene Magritte: A fények birodalma (Darolyn válasza)

II. Három kép-három angyal.

Kik ők? Egy kép egy pontot ér. Bocsi, hogy utólag még belekotyogok a feladatba, de indoklást is kérek a név mellé.

Balról jobbra 1. 2. és 3.

1.Gabriel a hírnökbottal, (és a virágszállal, amit Máriának visz)

2. Mihael tüzes karddal, pajzzsal,

3. Rafael, aki a Tóbiást kíséri. (Diara válasza)

18 megjegyzés:

  1. Khm... A címükben a nevük. Írd át:)
    A festményt keresem.

    Rene Magritte-L Empire des Lumieres?

    VálaszTörlés
  2. Hú, nem semmi!
    Ismerted a festményt? Nem árultad el edddig :-DDD
    Persze jár a három pont.
    És kösz a becsületességet. lecseréltem őket.

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy, Darolyn! :-)
    Nem értem... Ez egy kép, amin mind a 7 arkangyal szerepel. Mi a kérdés?

    VálaszTörlés
  4. :) Megvannak a módszereim:) (Internet világában:))

    VálaszTörlés
  5. Nekem egyik kedvencem ez a Magritte kép. Látjátok, mi a különlegessége?
    Az angyalok: igen, az ikonon mind a hét arkangyal szerepel. Hárman elől állnak azért, mert csak róluk vannak leírások, tehát csak az első három neve kell.

    VálaszTörlés
  6. Persze, világít a lámpa, közben sötét van az egyik oldalon, a másikon világos. Nagyon szép. Egyébként nem ismertem, itt láttam először.:)

    VálaszTörlés
  7. Ugye, milyen klassz! Olyan valósághű, de az ember először csak nézi, hogy mi a hiba.

    VálaszTörlés
  8. Ja, vagy úgy...
    Mihály, Gábriel, Rafael vagy, ha úgy jobban tetszik Michael, Gabriel, Raphael. :-)

    VálaszTörlés
  9. Tényleg! De ciki! Én észre se vettem, hogy az ég alapján nappal van, a ház és környéke pedig sötétségbe borul. Érdekes alkotás.

    VálaszTörlés
  10. Ez cseles, de melyik melyik, és akkor indokolj is!

    VálaszTörlés
  11. Egyébként matekosan 6 lehetőség van a felsorolásra:-DDD

    VálaszTörlés
  12. Bocsi, igazad van, rossz sorrendben írtam. Szerintem Gabriel az első, Isten hírvivője, kezében a hírnöki "bottal", Michael a középső, mert ő a mennyei hadak vezére (pajzs, kard az ábrázolásban), a harmadik pedig értelemszerűen Raphael.

    VálaszTörlés
  13. Bár, Raphaelt is szokták hasonló "bottal" ábrázolni, de a másik kezében, mintha tekercset tartana, ami szintén Gabrielre utal az első angyal személyét illetően.

    VálaszTörlés
  14. Oké, így már elfogadom. Rafael mellett ott van az a kisgyerek, mert Rafael a fiatalok segítője.

    VálaszTörlés
  15. Én úgy tudtam ő az "Isteni gyógyító", és a vándorok védőszentje...

    VálaszTörlés
  16. Gondolom, az ikonfestője, az apró mérettel azt akarta ábrázolni, hogy Tóbiás Rafael alatt volt erőben, tudásban ...
    Tóbiás nég fiatal is volt, mikor rafael társául, segítőjéül szegődött.
    De a kedvedért ártírom a bejegyzést, oké?

    VálaszTörlés
  17. Már megint úgy értem ide, hogy megvannak a válaszok. :) Ejjejj. A festményt az agyam valahogy úgy értelmezte, hogy a tisztáson árnyék terül el. Valahogy nekem sem tűnt fel, hogy ott éjszaka van. :) Pedig tényleg fura!

    VálaszTörlés
  18. Piroseper!
    Sajnálom, hogy nem voltál itt. A lányok nagyon gyorsak voltak :-D

    VálaszTörlés