Kedves OLVASÓ!



Ha szereted a romantikus és misztikus történeteket, maradj itt, és olvasd el írásaimat!

Lépj be fantáziavilágomba! Légy álmaim részese!



Ha tetszenek a történeteim, nézd meg másik oldalamon található regényem, a Jóslatok hálójában első fejezetét!



2010. szeptember 7., kedd

Promokép a Fantomképhez

Azt hiszem, már mindenki nyilatkozott, aki akart,  ezért lezárom a szavazást :)

Eredmény: 1. kép: 2 szavazat (Darolyn, Katarina)

                     2. kép: 1 szavazat (Katarina)

                     3. kép: 2 szavazat (Piroseper, bellissima)

                     4. kép: 0

                     5. kép: 3 szavazat (Diara, Mikkamakka, bellissima)

Tehát a madárka lesz.

Köszönöm a segítséget.

A Fantomképpel kapcsolatban két rejtvényt fogok felrakni a közeljövőben, figyeljétek az oldalt!

2 megjegyzés:

  1. Ezt a szavazást buktam:-DDD, tehát nem követem a "tömegízlést:-DDD", annyi baj legyen:-D

    VálaszTörlés
  2. Katarina!
    Azt hiszem, inkább én buktam el, mert hiába próbáltam becsempészni az egyik kedvenc képemet 4-es szám alatt, senki se szavazott rá :P
    Tőlem ugyanis már kapott 1-1 szavaztot az az öt kép, ami ide felkerült. :-D

    VálaszTörlés