Kedves OLVASÓ!



Ha szereted a romantikus és misztikus történeteket, maradj itt, és olvasd el írásaimat!

Lépj be fantáziavilágomba! Légy álmaim részese!



Ha tetszenek a történeteim, nézd meg másik oldalamon található regényem, a Jóslatok hálójában első fejezetét!



2010. május 24., hétfő

Játék!

Kedves Olvasók!
Egy játékot ajánlok Nektek.
Eddig három novellát tettem fel (írtam meg), és akik mindhármon átvergődték magukat, azoknak feltűnhetett, hogy három dolog összekapcsolja a novellákat.
Kitaláljátok, mi az a három motívum, ami mindegyik novellában előfordult, illetve a következő írásokban is megtalálható lesz?
Várom a megfejtéseket.
A helyes megfejtők értékes jutalomban, virtuális vállveregetésben részesülnek.

24 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy butaságot mondok, de nem a helyszín? Most sajnos nincs időm mindegyiket újraolvasni, de mintha mindegyik ugyanabban a városban játszódna. Ha nem akkor bocsi, tudd be a kémia káros hatásainak:)

    VálaszTörlés
  2. Gratula!
    Spring Falls-nak neveztem.
    Ez azonban azt is jelenti, hogy ugyanazok a szereplők, aki az egyik novellában főszereplő, a másikban csak mellékszereplő. Tehát ezt ne említsétek!
    A "jutalmat" majd a végén kapod meg,Darawona, ha mind a három kapocs fel lett oldva.

    VálaszTörlés
  3. Éreztem én, minden novellánál, hogy valami ismerős. A város nevének olvasásakor mindig déja vu érzésem volt. Meg is akartam kérdezni, hogy direkt-e:)

    VálaszTörlés
  4. Hali!
    Az is ide számít, hogy mindegyik címében benne van a kép szó? Vagy ez csak amolyan szójáték?

    VálaszTörlés
  5. De ügyes vagy, ez nekem fel sem tűnt. Biztos nem véletlen:)

    VálaszTörlés
  6. Köszi! Ahogy te is! :-)
    Nekem is volt ugyan "valami ismerős" érzésem, de nem tudtam hova tenni... :-)

    VálaszTörlés
  7. Diara!
    Bizony, ügyes vagy! Így Neked is gratula.
    Hát hiszen ezért képtár, képtelen meg azért, mert nem képek vannak, sőt képtelenségek.
    Na, akkor már csak egy hiányzik.

    VálaszTörlés
  8. Ezt jól kitaláltad. Nekem biztos nem jutott volna eszembe ez a szójáték:)

    VálaszTörlés
  9. Ez úgy van, hogy eszembe jut egy cím, mondjuk képlet, és ahhoz találom ki a történetet.
    Pénteken például két órát vártam a dokinál, és közbe találtam ki a Térkép történetét. Nagy féjtörést okozott, mi legyen az, amiben a térképnek jelentősége van.Na de majd meglátjátok, ha kész lesz.

    VálaszTörlés
  10. Az úgy jó nehéz lehet. Címhez történetet írni, húha. Kemény fába vágtad a fejszéd.
    De kíváncsi vagyok mi a harmadik:)
    Valaki találja már ki:)

    VálaszTörlés
  11. Pedig nagyon nyilvánvaló, és önző a részemről.

    VálaszTörlés
  12. A jutalom csak holnap megy, mert a párom már itt toporog a Pókerasztalok mellett.:˙(

    VálaszTörlés
  13. Ez a "képtelen képtár" tényleg nagyon jó!
    Egyébként akkor figyeltem fel a szójátékra, amikor megnyitottad ezt a blogot és oldalt olvastam a már megírt és készülő novellák címét... :-)
    A Grapes bár mindegyikben szerepelt? Erre nem is emlékszem. A név feltűnt, és jót mosolyogtam rajta, de csak a Képzeletben.
    Egyébként én is írtam már címhez novellát... Két irodalmi pályázatra neveztem be velük. :-) Én szeretek úgy írni! Kihívás, hogy megmozdul-e a fantáziám! :-)

    Grapes! képeslap, háttérkép, jelkép, képesség, körkép, képmás, másképp :-), képkocka, fantomkép
    :-D

    VálaszTörlés
  14. Diara!
    Köszi a sok ötletet.
    Ha hiszed, ha nem, a Képmásra, Másképpre és a Tükörképre már olyan szinten gondoltam, hogy a fejemben vannak a történetek, csak még nem raktam ki ide. (Lustaság).
    Nagyon tetszik a képeslap, ettől több ötletem is támadt, így kettébontottam, és az egyiket talán Fénykép címmel írom meg. A képesség, jelkép, fantomkép szintén megindított, de a többi is nagyon jó!
    Mégegyszer köszi^^

    VálaszTörlés
  15. Nincs mit! :-)
    Tisztán önző szándék vezérelt! Gondoltam, így még több novellát kapunk! ;-)
    Ha lesz még ötletem, megírom! :-D

    VálaszTörlés
  16. Diara!
    Oké, előre is várom az ötleteket. :)
    Darawona!
    Az Álomképben nem a bár volt benne,hanem az egyik szereplőt hívták Grapes-nek. Ez olyan, mint Botticelli képe, a Háromkirályok imádása.
    Botticelli ráfestette magát a képre.

    VálaszTörlés
  17. Köszi a képeslapot:)
    És köszi, hogy kiraktál ilyen szép nagyban az oldaladra:)
    Én is várom már az újabb novellákat. Múltkor, amikor felkerült a Képzelet, leültem és végigolvastam. A barátom nem nagyon örült neki, éppen menni készültünk:)

    VálaszTörlés
  18. Darawona!
    Örülök, hogy ilyen szorgos olvasóm vagy, de első a Szerelem, a novellák meg megvárnak itt az oldalon.
    A díj pedig meg volt igérve. ^^

    VálaszTörlés
  19. Ne aggódjál elfoglalta magát:)

    VálaszTörlés