Kedves OLVASÓ!



Ha szereted a romantikus és misztikus történeteket, maradj itt, és olvasd el írásaimat!

Lépj be fantáziavilágomba! Légy álmaim részese!



Ha tetszenek a történeteim, nézd meg másik oldalamon található regényem, a Jóslatok hálójában első fejezetét!



2010. szeptember 9., csütörtök

Rejtvény 1.

Darolyn oldalán remek rejtvényeket láttam.  Ez adta az ötletet, hogy én is feldobjam egy kicsit az oldalt néhány kérdéssel, meg legalább húzhatom így az időt, amíg kész nem leszek a következő novellával :-DDD

Darolyn pontokat ad a helyes válaszért, én meg vagyok olyan pofátlan, hogy ezt az ötletet is ellopom tőle. : P

Most az angyalokkal kapcsolatos kérdéseket kaptok. Netközelben nem fog nehézséget jelenteni a megfejtésük.

1. Melyik angyal jelent meg Szűz Máriának? (1 pont)

Gabriel (Katarina válasza)

2. Melyik angyal volt Tóbiás kísérője? (1 pont)

Rafael (Katarina válasza)

3. Milyen angyalok szerepelnek Az elveszett frigyláda fosztogatói című filmben? (1 pont)

Egyébként ez reggel még ki volt írva a másik blogomra, csak közben levettem :-DDDDD

Kerubok (Darolyn chat-en jött válasza)

4. Melyik angyal segítette Jeanne d'Arcot a dauphin felismerésében? (1 pont)

Mihael - én így írom, nem angolosan, mert héber név, magyarosan írva (Katarina válasza)

Hogyan? (1 pont)

A hogyanra senki sem tudta a választ. Azt hiszem, nincs fenn neten, szóval nem könnyű, de tegnap ígértem egy pontot, a bónusz hol kérdésre, és erre ma Katarina megadta a helyes megoldást: Chinonban. 

+1. A Mátrix második részében az egyik szereplőnek szintén angyal neve van. Ki ő?

Seraph (Katarina és Darolyn válasza) 

Már csak egy megválaszolatlan kérdés maradt.

A pontot az kapja, aki hamarabb adja meg a helyes megoldást. (Ezt az előbb elfelejtettem.)

14 megjegyzés:

  1. Na, ezek most így hirtelen kifognak rajtam. Majd este visszanézek, és oldalra írok, de ehhez tényleg net kell. Még az Indiana Jonest sem tudom, pedig kéne. Bezzeg G. tudná:)

    VálaszTörlés
  2. 1. Gabriel
    2. Raphael
    3. fogalmam sincs, sajnos - kövezzetek meg, de én nem láttam ezt a filmet
    4. Michael

    VálaszTörlés
  3. Darolyn! Hátha estig se lesz meg a megoldás, és akkor jöhet G. :-D
    Katarina, milyen ügyes vagy! Vagy figyelmes, esetleg mindkettő. Egyelőre gratula, és hajrá a többi kérdés megfejtéséhez!

    VálaszTörlés
  4. +1: A Mátrix másdodik részében az angyali nevű szereplő: Seraph.

    VálaszTörlés
  5. Hát, ha Seraphra gondolsz, az a Jet Li-forma ferdeszemű, szemüveges hapsi, ő az orákulum testrőre. (Egyébként bírom, ez nem negatív jellemzés volt.)
    Az Indiana Jones 3-at pedig tervezzük, hogy megnézzük, meg is van, de az egyes... hát, még mindig nem tudom. Na, majd megkérdezem G-t.:)

    VálaszTörlés
  6. Igen, Seraph, de a szabályoknak megfelelően (aki előbb ad jó választ) megint Katarináé a pont :)
    Darolyn :( pedig jó volt a válaszod, a Jet li -szerű hapsi, a testőr. Hajrá :) (Hol van már az a G?)

    VálaszTörlés
  7. Az a +1 válasz nem is volt ott reggel:(
    G-vel este találkozok, ő is rohangál, én is munkahelyen vagyok.

    VálaszTörlés
  8. Az egyes most lesz hétvégén a tévében. Nem olyan nehéz kérdés ez, mint az baltás kutya :-DDDD

    VálaszTörlés
  9. Igazad van :)
    Jól van no, figyeltél, legyen mindkettőtöknek pont. Úgy igazságos?
    Majd a következő rejtvénynél megállapodunk, hogy melyik nap, melyik órájában tegyem fel, és nem variálok később. Így fair?

    VálaszTörlés
  10. Nekem csak szerencsém volt, mert pont akkor volt egy kis időm ránézni Grapes oldalára, amikor másnak még nem vol ideje - ennyi.

    VálaszTörlés
  11. Mi lesz Jeanne-nal? Legalább egy helyet, várost írjatok!
    Megjegyzem, ő az én kedvenc szentem :)))
    (icipicit hasonlítok rá)

    VálaszTörlés
  12. Kedves Grapes, ha jól tudom, a hely Chinon, de az angyalra írt válaszomat - Mihael - már elfogadtad.

    VálaszTörlés
  13. Mármint az a hely, ahol Jeanne felismerte a dauphint.

    VálaszTörlés
  14. Kedves Katarina!
    Igen, de az két kérdés volt. És másikra kerestem még a választ, a Chinont. Hogy mi történt Chinonban, az pedig leírom legközelebb, mert azt hiszem, nincs fenn neten, vagy legalábbis nem könnyen elérhető infó.

    VálaszTörlés