Kedves OLVASÓ!



Ha szereted a romantikus és misztikus történeteket, maradj itt, és olvasd el írásaimat!

Lépj be fantáziavilágomba! Légy álmaim részese!



Ha tetszenek a történeteim, nézd meg másik oldalamon található regényem, a Jóslatok hálójában első fejezetét!



2010. augusztus 10., kedd

Képek

Piroseper panaszkodott, hogy számára visszataszító volt a Fénykép című novella promoképe, nekem pedig első az OLVASÓ, ezért lecseréltem a képet.
Tetszik Nektek a többi kép?
Szerintetek megfelelőek a már megjelent novellák promoképei?

Néhányan tudni akartátok, mi ez a sok "Már írom" bejegyzés.
Tényleg írom ezeket a novellákat, de:

1. Az ihlet nagy úr, és néha a semmiből jön elő egy új ötlet, ami már teljesen kész a fejemben, csak le kell írnom (pl. az Emlékkép).

2. Három írás (Térkép, Látkép és Fénykép) annyira egyedi, annyira Grapes-es, hogy még töprengek a sorsukon. Szerintem jók az alapötletek, de szeretném alaposan kidolgozni az írásokat, és bár mindegyikből megírtam már néhány oldalt, még végig kell rágnom magamat rajtuk.

Egyébként sajnos a Fénykép vezérképe az lesz, ami ki volt rakva, mert mikor Bella megtalálta azt a fotót, és megmutatta nekem, rögtön eszembe jutott róla egy történet. Tehát az az a kép, ami köré a történet felépül, az volt az ihlető :S vagy :P vagy :) esetleg :(
Csak annyit tudok tenni, hogy nem ez lesz a megjelenítő képe, mert negyon nem szeretném, hogy savanyú arccal elkattintson bárki innen :)))))

MONDJATOK VÉLEMÉNYT!

6 megjegyzés:

  1. Hűű! Nem akartam ilyen lavinát indítani. :( (A képpel kapcsolatban a felszínre törő érzéseimet írtam le.) Főleg, ha csak engem rettentett meg az a kép – én pedig továbbra is görgettek lefelé. :) Ráadásul ilyen kulcsszerepe is van... Mindent egybevetve, nehogy miattam vedd le!!!

    Nekem az emlékkép képe tetszik a legjobban, illetve a mostani pótkép, a színe miatt.

    VálaszTörlés
  2. Szó sincs lavináról XD
    Csak kíváncsi vagyok a véleményetekre, mert hát Nektek írom ezeket a történeteket. Ha csak magamnak tenném, nem lennének itt a blogon.
    Egyébként az alakulóban levő történetek képeit néha ki szoktam cserélni, de a Fénykép régóta változatlan volt. Talán ideje volt lecserélni :)
    Mindenesetre a novellában benne lesz, majd akkor nézz jobbra a szövegre :-DDDD

    VálaszTörlés
  3. Nekem mindegyik kép tetszik , főleg akkor, amikor már van hozzá történet is, mert akkor értelmet nyer. :D

    VálaszTörlés
  4. Köszi, de azért valljuk be, nem mindegyik egyformán jó.
    A Tájképhez alig találtam képeket. Az első kép egy fotó, mert egy festőt se akartam lejáratni, és nekem a promoképe se nagyon tetszik.
    Az én kedvencem is az Emlékkép. Azt hiszem, ezt Te is írtad, Darawona, hogy jó, nemcsak Piroseper.
    Meg az Árnykép promoja klassz, szerintem, esetleg még a Képleté és a Képeslapé. Ez utóbbit bele is írtam a történetbe, emlékeztek?
    A Fantomképét felismered, Darawona? Esztergomban fotóztam. Te biztos sokszor elmentél már amellett a ház mellett.
    És a Látképé, Diara? A Te kedvenc festőd műve.
    Egyébként még Piroseper köszi szépen, él és virul, mert nem haraptam le a fejét. Nagyon szeretem őt! Meg Titeket! Hiszen érdekel a véleményetek. :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj én azt a képet már csomó ideje keresem.Mostmár értem mi lett vele. Nekem nagyon tetszik az a kép olyan extrém ,nem küldenéd át nekem grapes?

    VálaszTörlés
  6. Szia bellissima!
    itt az címem:
    bmgrapes@citromail.hu

    Küldj egy levelet, hogy tudjam, hova kell a kép! :)

    Nahát az a fotó, nagyon megmozgatja a fantáziákat XD

    VálaszTörlés