Kedves OLVASÓ!



Ha szereted a romantikus és misztikus történeteket, maradj itt, és olvasd el írásaimat!

Lépj be fantáziavilágomba! Légy álmaim részese!



Ha tetszenek a történeteim, nézd meg másik oldalamon található regényem, a Jóslatok hálójában első fejezetét!



2010. május 25., kedd

Eredményhirdetés

A tegnap meghirdetett játék győztesei:


1. helyezett: Darawona 2 helyes válasszal

2. helyezett: Diara 1 helyes válasszal


Diarának külön köszönet jár a sok cím ötletért.
Puszi, lányok, és itt a vállveregetés!
(Sajna, csak ilyen hapsisat találtam.)

6 megjegyzés:

  1. Köszi,megkaptam a meglepit!:-D Jót nevettem rajta! :-D

    VálaszTörlés
  2. Megkérdezhetem, hogy csináltad, hogy a képre kattintva bejön az oldalam?

    VálaszTörlés
  3. Természetesen.
    Új modul hozzáadásakor képet csatolok, és képhez meg linknek megadtam az oldalad címét, tudod, linkcsatolása.

    VálaszTörlés