Kedves OLVASÓ!



Ha szereted a romantikus és misztikus történeteket, maradj itt, és olvasd el írásaimat!

Lépj be fantáziavilágomba! Légy álmaim részese!



Ha tetszenek a történeteim, nézd meg másik oldalamon található regényem, a Jóslatok hálójában első fejezetét!



2011. szeptember 28., szerda

Melyik tetszik a legjobban?

Kedves Olvasóim!
Már ezer éve.. ezer napja... vagy legalábbis egy jó ideje nem jártam erre.
Pedig már kész van a Képeskönyv következő része, csak meg akarom írni az után a következőt is. Amíg összeszedem magam, meg a gondolataimat, kérlek Titeket, szavazzatok, melyik történet tetszett eddig a legjobban.
Köszönöm a véleményt és a türelmet:)

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mivel kettő között vacillálok, gondoltam, újraolvasom őket. De az Emlékképet sehol nem találom, az oldalsávban a hivatkozások azt mondják, hogy az oldal nem található. Hol lehet elolvasni? :O
    :)

    VálaszTörlés
  2. Hm... A Képeskönyv nagyon vezet. :-D Egyébként tökre megértem, hogy miért jártál itt olyan régen... :-D Nagyon örülök, hogy jól mennek a dolgok a regénnyel. Nagyon megérdemelted, hogy kiadják. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nem tudok választani, mindegyik tetszik, lehetetlent kérsz:-D

    VálaszTörlés
  4. Artie! Köszi:) Remélem,hamarosan Te is hasonló "gondokkal" fogsz küzdeni:)
    Katarina! Jelöljél valamit:)
    Nekem például van két kedvencem:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyin nehéz választani.. Ezért újraolvastam mindegyiket. Mindegyik nagyon jól van megírva! A történet alapján a Képzelet már első olvasásra is nagyon tetszett, és ez nem is változott. A Tájkép is nagyon jó és a Képeskönyv, csak az még nincs befejezve :(

    VálaszTörlés
  6. Norema!
    Emlékszem, hogy Neked a Képzelet tetszett, hát jelöld azt, én örülök bármelyik jelölésnek. Képeskönyv egyszer be lesz fejezve, fejben már meg is van, de most lelassultam. Meg közben már elkezdtem egy újat a Képességet, amiből viszont 5 fejezetet megírtam:)

    VálaszTörlés