Kedves OLVASÓ!



Ha szereted a romantikus és misztikus történeteket, maradj itt, és olvasd el írásaimat!

Lépj be fantáziavilágomba! Légy álmaim részese!



Ha tetszenek a történeteim, nézd meg másik oldalamon található regényem, a Jóslatok hálójában első fejezetét!



2011. február 7., hétfő

Képeskönyv 7.


Reggel új erőre kapva ébredtem. Biztos voltam benne, hogy tegnap végre jót kívántam, és azóta már eredménye is van a kérésemnek.
Vidáman öltözködtem, majd amikor kezembe szorítottam vadiúj csodajárgányom kulcsát, rájöttem, hogy Grapes-ék bárjánál hagytam a kocsit. Ugyanakkor Scott ígérete is eszembe jutott. Az ablakhoz rohantam, és elégedetten állapítottam meg, hogy szavát tartva a bejáratunk előtt parkol. Sőt, mikor meglátta, hogy megmozdul ablakomon a függöny, kiszállt az autójából, lazán a motorháztetőre fektette a tenyerét, és csábos mosolyt lövellt felém.
Ó, jöhet a megérdemelt szerelem!
Egy elefánt csendes lépteivel caflattam le a lépcsőn, majd egy túlméretezett pillangó könnyedségével reppentem ki az ajtón.
– Ó, hercegnőm- Scott elbűvölően mosolygott. - Hogy aludtál?
– Köszönöm, jól.
– Elszállt az aggodalom?- vonta fel a szemöldökét.
– Hát…- azért nem kell a fiút mindenbe beavatni - mit szólnál ahhoz, ha ma nem suliba mennénk, hanem meglátogatnánk Lily-t?
– Nagyszerű ötlet- lelkendezett, majd ahogy beléptem a légterébe, karjai csápokként fonódtak rám.
Erőteljesen megragadott, és magához húzott, és mikor már csak néhány centiméter választotta el az arcunkat, mélyen, sokat sejtetetően a szemembe nézett. A remegés a talpamtól indulva lassan kúszott fel a lábamon, a gerincoszlopomon, míg el nem érte a fejemet, de eddigre már Scott rátapasztotta meleg, édes ajkait a számra és hosszan, szenvedélyesen megcsókolt. Borzasztó nagy szerencse volt, hogy súlybeli fölényem ellenére meg tudott tartani, és nem estem össze. Kész égés lett volna, főleg, hogy biztos magammal rántottam volna Scottot is.
A lélegzetelállító csókot vad száguldozás követte, ami egy öngyilkossággal felért a Spring Fallsból a kórházba vezető, autópályának egyáltalán nem nevezhető, útnak titulált, bukkanókkal tarkított lélekvesztőn.

A kórházba érve azonban nagy meglepetés fogadott. Szerencsére Scottot előrelátóan kinn hagytam a folyosón, így nem volt tanúja az eseményeknek.
– Ann, mi a fenét műveltél? – Lily olyan vehemenciával támadt rám, amit soha nem tapasztaltam tőle, de nem is sejtettem, hogy képes rá.
– Ö… mire gondolsz?- nyögdicséltem értetlenül.
– Dr. Jackson meg volt rökönyödve, amikor meglátta ma reggel a röntgenemet.
– Igazán?- ráncoltam össze a homlokomat reménykedve.
– Igazán- pufogott, majd idegesen megigazította magán a takarót, ami jótékonyan elrejtette előlem sérült lábát.
– Miért? – firtattam, mert láthatóan nem akart a lényegre térni.
– Meggyógyultam- dörrent rám.
– És? Az miért baj?
– Miért, miért? – Lily felült az ágyban, majd félredobta a paplant, és orrom alá dugta meztelen lábát, melyen nemhogy gipsz nem volt, de még forradás se. Semmi, ami arra utalt volna, hogy tegnap milyen komoly sérülés érte, amit felvágtak, majd összevarrtak a dokik.


– Hűha - játszottam az ártatlant, de nagyon kellett igyekeznem, hogy ki nem buggyanjon belőlem egy megkönnyebbült kacagás.
Tehát sikerült. Lily nyom nélkül meggyógyult, ahogy kívántam
– Ann, ez a te műved, igaz?- Lily azonban nem elégedettnek látszott, sokkal inkább dühösnek.
– Hát... én…csak …- már majdnem elárultam magam, hogy csak helyre akartam hozni a hibát, amit elkövettem. - Miért? Nem örülsz, hogy ilyen gyorsan és hegek nélkül helyrejöttél?
– Nem, nem örülök, mert ez nem természetes- háborgott Lily. - Felteszem, attól a vacak könyvtől kérted- szemével szinte felnyársalt.
– Hát… igen.
– Nem kell, Ann, nem kell semmi! – szinte üvöltött, mire én óvatosan az ajtóhoz araszoltam, és megnéztem, be van-e csukva. Reménykedtem abban, hogy nem hallatszik ki Lily visítozó hangja a folyosóra.
– Nem értem, mi bajod.
– Mondtam, nem természetes. Hagyni kell mindent a maga útján. Így volt megírva a sors könyvében,
Erre már tényleg nagyon vissza kellett fognom magam, hogy bizony azt a könyvet én írtam, én játszottam a három párka szerepét.
– Ez a könyv- vettem ki a táskámból az ominózus tárgyat - csodákra képes. Láthattad, érezhetted te is- győzködtem barátnőmet.
– Igen, olyan csodákra, hogy most dr. Jackson azon töri a fejét, melyik konferenciára cipeljen el engem, mint egy vásári majmot mutogatni: „Tessék, csak tessék, itt van a lány, aki csodálatos gyógyulásra képes”. Ma már háromszor vért vettek, mindenféle fájdalmas és nevetséges vizsgálatnak vetettek alá, és nem azért , mert meg akarnak gyógyítani. Nem! Már arra kíváncsiak, hogy mitől gyógyultam meg ilyen gyorsan!
– Ó – léptem hátra meglepetten -, erre nem számítottam.
– Persze, Ann, persze. Figyelmeztettelek, hogy vigyázz a vacakkal, de neked….- nem fejezte be a mondatod.
– Pedig hidd el, hogy nagyon hasznos- rimánkodtam sírás határán. - Ha akarod…- közelebb mentem hozzá, kinyitottam a könyvet, és kezembe vettem egy tollat, hogy máris teljesíteni tudjam a kívánságot, amit felajánlani készülök - … ha akarod, feltámaszthatjuk Aidant is.
Mielőtt leírhattam volna a kérést, Lily kitépte kezemből a könyvet, és földhöz vágta.
– Nem! – üvöltötte. - Azt már nem!
Erre már nem tudtam mit válaszolni, felemeltem a földről az igazi barátomat, és megsemmisülten hagytam el Lily szobáját.
Hogy haragudhat rám ennyire, mikor én csak jót akartam neki? Olyan nagy bűn az, ha az ember meg akarja gyógyítani beteg barátnőjét? ! Főleg akkor, ha azt a betegséget én okoztam az ostobaságommal.


A kórház parkolójában Scott haverjaival futottunk össze, pontosabban messziről megláttak minket, és egyikük onnan kiabált kedvesemnek, hogy menjen oda hozzájuk, Scott pedig mint egy engedelmes kutya fülét-farkát behúzva somfordált hozzájuk.
Nem hallottam, miről van szó, de széles gesztusaikból, és abból, ahogy folyton felém pislogtak, sőt mutogattak, nyilvánvaló volt, hogy ismét megpróbálták megdolgozni a srácot, hogy szakítson velem.
Egy ideig tehetetlen szemtanúja voltam az eseményeknek, majd felcsillant a remény, hogyan állíthatnám le ezt az újra és újra felmerülő vitatémát.
Scott kocsija mögé bújva elrejtőztem az illetéktelen pillantásoktól, majd elővettem a könyvet, és beírtam a következő kérésemet.
Sunyin kivigyorogtam a srácokra, és vártam a hatást, de mielőtt bármi történt volna újabb ötletem támadt a Lily-vel kapcsolatos probléma megoldására. A következő oldalra bevéstem azt a kérést is, majd a lapra meredve néztem, hogyan alakulnak át betűk. Végül mikor kész lett a könyv, leesett állal bámultam a rajzra. Ez meg mi a fene? És mit keres itt, az én kívánságképeskönyvemben?

Olvasd tovább: Képeskönyv 8.

12 megjegyzés:

  1. A Képeskönyv 6-hoz feltett kérdésre sokan eltaláltátok a helyes választ, de Darolyn válaszolt leggyorsabban, ezért ők kapja a pontot.
    Most két kívánságot kell kitaláni: Két kérdés, két esély ;)

    VálaszTörlés
  2. Jézus, ez a csaj hülyébb, mint gondoltam... :-S Pedig már kezdtem reménykedni, hogy talán kapizsgálja a dolgokat és tanul a hibáiból.
    Ezek alapján már ötletem sincs, ezúttal mit szúrhatott el.
    Elsőnek valami olyat kérhetett, hogy mindenki kedvelje, másodiknak pedig, hogy senki ne emlékezzen Lili sérülésére... De hogy a könyv mit hozhatott ki ebből... :-S

    VálaszTörlés
  3. Én is pont úgy vélem, mint Diara, legalábbis a kommentje első felével maximálisan egyetértek. Kegyetlen ez a lány, hogy ennyire nem gondolkodik! :S Grapes, az eddigi novellák főhősei kedvelhetőek voltak, legalábbis általában, de Annt nem nagyon bírom, legszívesebben megráznám, hogy helyére zökkenjen az agya. :D

    Scott haverjaival kapcsolatban szerintem vagy olyasmit kérhetett, hogy népszerű legyen, vagy inkább azt, hogy a srácok is legyenek olyan kövérek, mint ő. :D Elvégre ha ők is dagadtak, nem tehetik szóvá nála sem... :P

    Másodjára meg tippem szerint azt kívánta, hogy Lily lássa be, milyen hasznos az a csodakönyv. És a képen Lilyt látta az ő könyvével. :D

    Természetesen tudom, hogy az életben nem találnám ki, de azért remélem, legalább kicsit viccesek voltak a tippjeim. :D És várom a folytatást, hogy végre megtudjuk, mi sül ki ebből... :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Diara!
    Hát hülye... már írtam róla, így lehet csak jól, érdekesen folytatni a sztorit, mert egyébként tényleg világbékét kérne, vagy ha magyar lenne, az államadósság rendezését, mindenkinek normális munkát, megfelelő fizetést, egészséget, boldogságot... meg mindazt, amit néhány hete felsoroltál :)))
    (Mert azok az észerű kívánságok)
    Azért megjegyeztem a tippedet ;)

    Kedves Mikkamakka!
    Nyugodj meg, viccesek voltak a tippjeid (legyenek kövérek? ez naaagyon tetszik :-DDD)és még az is lehet, hogy valamelyik be is jön:)

    VálaszTörlés
  5. Hali!
    Annak ellenére, hogy Ann milyen, bírom, amikor viccet csinál(sz) a súlyából:)
    Á, köszi, nem gondoltam, hogy bejön a tipp:)
    Hogy ezután mi lesz? Én arra gondoltam, hogy Scott lesz kövér, mert ha magának kívánná, hogy vékony legyen, nem az autó mögött bújkálva várná a hatást.
    Lilynek? Hmm... Én azt kívánnám a helyében, hogy találjanak nála valami gént, hogy gyorsan gyógyul, vagy valami "csodás" képességet, és még szép, hogy olyat látna a könyvben, amit nem kéne, mert ezt már megszokhattuk: meggondolatlan:)

    yoffse... jó név;)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Darolyn!
    Ugye, hogy jó így kövéren, mégha hülye is?
    Hát hülye, nem mondtam, hogy nem.:)))
    Yoffse? Majdnem yousef ;)

    VálaszTörlés
  7. Itt vagyok! Itt vagyok! Új rész, jeeeee!!!! ^^ :-D Bocsi, ma ilyen féktelen vidám vagyok. XD

    Megint jó lett, és már én is egyre jobban szánom ezt a szerencsétlen butuskát. :-D Ha okos lenne, rájönne, hogy nem "varázslattal" kell már mindezt megoldania. Lily még mindig szimpatikus, nekem ő a kedvencem. :-) ^^

    A kívánságokról: 1.) A srácok szeressenek bele kövér csajokba. :-D Bár annak nem lenne rögtön látható hatása... vagy ők is istenítsék Annt. XD
    2.) Természetesen Lily meggyőzése. Erre más nem jut eszembe. Mikkamakka ötlete kifejezetten tetszik. ^^ " És a képen Lilyt látta az ő könyvével. :D" - ez. :-D

    Grapes, nagyon csípem ezt a sztorit! ^^

    VálaszTörlés
  8. Ó, Artie, nagy öröm, hogy ilyen féktelen vagy, mert azt jelenti, hogy jól vagy :)))
    Mikkamakka jó volt, igaz ;)
    Örülök, hogy tetszik Neked sztori, én is szeretem írni:)))

    VálaszTörlés
  9. Szia :) Késve, de én is megérkeztem :D Bonyolódik a sztori, egyre izgalmasabb és érdekesebb. Kíváncsi vagyok mi fog ebből kisülni, habár biztos semmi jó :D Én ezzel a szerelmes témával kapcsolatban érzem azt, hogy valami nagyon csúnya fog kisülni belőle. Nem vehetjük, nem kívánhatjuk mások szerelmét, mert ez egyfajta kényszerítés, még ha a másik fél nem is tud róla.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Darawona!
    Jobb későn, mint soha:)))
    Ezt a szerelmes dolgot már kilötem a Képletben, de gondoltam, most rágcsáljuk meg egy kicsit:-DD

    VálaszTörlés
  11. Ma hajnali fél hatkor (nem tévedés, tényleg!) azzal a tudattal álltam fel a számítógép elől, hogy sikeresen kommenteltem ezt az oldalt. Most, hogy visszanéztem, mi történt azóta, látom, hogy a kommentem - ki tudja, miért? - nem érkezett meg, nem található. Úgyhogy nekifogok mégegyszer:
    Ann egyre ellenszenvesebb nekem is, úgy látszik, egyáltalán nem, vagy csak nagyon nehézkesen tanul a hibáiból. Lilynek természetesen igaza van, de Ann továbbra is annyira saját magával van elfoglalva, hogy ezt nem veszi észre. A kívánságokra már nagyon nehéz tippelni, úgyhogy nem is konkrét tippet írok, hanem azt, hogy mit tennék Ann helyében: ha már így elfajultak a dolgok, az utolsó két napot egyszerűen kitörölném, meg nem történtté tenném az eseményeket, mert másképp nem lehet jól kijönni ebből a helyzetből - vagy lehet, de akkor azt még csak te tudod, Grapes:-D
    A sztori nagyon tetszik, és kíváncsian várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  12. Kedves Katarina!
    azért csak tippelj nyugodtan, hátha eltalálod, ráadásul én nagyon várom az ötleteitek, mert nagyon inspirálóak. Pl. most direkt a Ti kedvetekért írtam bele, hoyg nem fogják feltámasztani Aidant:)
    A kitörlős dolgon egyébként már gondolkozom ;)
    persze a következő rész már meg van írva...és az olyan, amilyen :-D

    VálaszTörlés